دلتنگم

دلتنگم

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنـــــــگی ها حسرت ها را می شمارم و باختن ها وصدای شکستن را نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم... وکدام خواهش را نشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگــــــــــــــ شدم                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت6:58---14 خرداد 1393
هنـــگام سپـــیده دم خـــروس سحرـﮯ

دانـﮯ ز چه رو همـﮯ کُـــند نوحـــه گرـﮯ؟


یعنـﮯ که نمـــودند در آییـــنه ـﮯ صبـــح

کز عمـــر شبـﮯ گذشت و تو بـﮯ خبرـﮯ


مجید
ساعت5:10---12 خرداد 1393
دوست دارم بروم سر به سرم نگــــــذارید
گریه ام را به حســــــاب سفرم نگــــــذارید

دوست دارم که به پابــــــوسى باران بروم
آسمان گفته که پا روى پرم نگــــــذارید

این قدر آینه ها را به رخ من نکشــــــید
این قدر داغ جنون بر جــــــگرم نگــــــذارید

آخرین حرف من این است، زمینى نشوید
فقط از حــــــال زمین بى خبرم نگــــــذارید


مجید
ساعت19:59---11 خرداد 1393
سلام

عید شما هم مبارک

ممنون ک سر زدین بازم سر بزن...تشکر که شما منو لینک کردین منم لینکتون کردم...
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:دلتنگی اه, ] [ 6:32 ] [ shiva ]
[ ]